foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
.

ΥΠΟΔΡΑΣΗ 3  -   Βασικές Τεχνικές ΚΑΡΠΑ στο μάθημα των Πρώτων Βοηθειών.

 ΣΤΑΔΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

1.    Παραλαβή  Πρόπλασμα ενήλικα και βρέφους με μετρονόμο στις   23-02-2022 4η-5η ώρα στο μάθημα των Πρώτων Βοηθειών  Εργ.:

  • Ορισμός των ομάδων εργασίας .
  • Αναφορά στην τήρηση των κανόνων υγιεινής και προστασίας τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.
  • Αναφορά σε αρχές που πρέπει να ακολουθούν οι ομάδες για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα όπως: συνεργασία, αλληλοσεβασμός ,διαμοιρασμός εργασιών.
  • Έλεγχος των προπλασμάτων και ανάγνωση του οδηγού χρήσης από τις ομάδες εργασίας .(Μαθαίνουμε τα μέρη από τα οποία αποτελείται και τη χρήση τους).

2.   1η Εργαστηριακή εξέταση από την 1η ομάδα 02-03-2022 4η-5η ώρα στο μάθημα των Πρώτων Βοηθειών Εργ. ΚΑΡΠΑ (Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση:

  • Προβολή power point στους μαθητές με την εξωτερική συμπίεση του θώρακα με έναν ή δύο ανανήπτες.
  • Κατασκευή αφίσας με τις οδηγίες που προηγούνται της ΚΑΡΠΑ και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν.

3.   Συνέχεια της 1ης Εργαστηριακής εξέτασης αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία της Καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης .09-03-2022(4η-5η ώρα Πρώτες Βοήθειες εργ).:

Στο πρώτο βήμα γίνεται έλεγχος της κατάστασης του θύματος και εάν δεν έχει σφυγμό, αρχίζουμε την υποστήριξη της κυκλοφορίας του αίματος με την εφαρμογή εξωτερικής συμπίεσης του θώρακα (μέθοδος των καρδιακών μαλάξεων).

Τοποθετούμε τον πάσχοντα ανάσκελα πάνω σε σταθερή και επίπεδη επιφάνεια. Γονατίζουμε δίπλα του με το πρόσωπο μας προς το θώρακα του , στο ύψος της καρδιάς. Ελευθερώνουμε τις αεροφόρους οδούς με υπερέκταση της κεφαλής και ανύψωση της κάτω γνάθου.

  Δίνουμε δύο αναπνοές στο στόμα αφού ενημερώσουμε τους μαθητές ότι αυτό γινόταν στην εποχή προ covid -19

  • Εντοπίζουμε την σωστή θέση για την εφαρμογή καρδιακών μαλάξεων . Σκύβουμε πάνω από τον πάσχοντα με τα χέρια τεντωμένα. Πιέζουμε κάθετα ώστε το στέρνο να μετατοπίζεται 4-5 cm περίπου. Συμπληρώνουμε 15 συμπιέσεις με ρυθμό 80 στο λεπτό .

 Συνεχίζουμε θωρακικές συμπιέσεις και αναπνοές με ρυθμό 15/2 .Η καρδιακή λειτουργία ελέγχεται κάθε 3 λεπτά ή μετά από 12 κύκλους συμπιέσεων .

  • Όταν η καρδιά ξαναρχίσει να λειτουργεί ( ψηλαφητός σφυγμός στην καρωτίδα ή στην μηριαία αρτηρία) διακόπτουμε τις συμπιέσεις . Όταν αποκατασταθεί η φυσιολογική αναπνοή του πάσχοντα τον τοποθετούμε σε θέση ανάνηψης .
  • Συνεχίσαμε με επίδειξη από τους μαθητές της καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης ( όπως αυτοί είναι χωρισμένοι σε ομάδες ).

 Ακολουθούν δύο παρουσιάσεις PowerPoint . Η μία με φωτογραφικό υλικό από την πορεία της δράσης και τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Εργαστηρίου Νοσηλευτικής από τους μαθητές  της Β τάξης του Τομέα Υγείας Πρόνοιας. Η άλλη είναι μια παρουσίαση που έκαναν οι μαθητές για την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση

Φωτογραφίες 

Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση

logo 590

 

 

Επισκέπτες

Σήμερα 371

Συνολικά 290370

Νέα σελίδα 4

Νέα σελίδα 4

Αθλητισμός

Role Models - Θετικά Πρότυπα

Φωτογραφικό υλικό

Ανακατεύθυνση στον παλιό ιστότοπο του σχολείου


Μαθητικά Περιοδικά
Ηλεκτρονικές εφημερίδες

Ξεχασμένες Πρακτικές
Σημερινές Λύσεις

Φεστιβάλ ταινιών
μικρού μήκους

Κινηματογραφικά
Νέα και... άλλα

Δραμινό
pc-game

Ερευνητικές εργασίες
Σχολικές Δραστηριότητες