Κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο ξεκινήσαμε την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων. Η θεματολογία τους αφορούσε κυρίως μικρές ιστορίες με ζώα. Συζητήσαμε τη σχέση μας με τα ζώα, μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων (Σύμβαση δικαιωμάτων των ζώων). Συνεχίσαμε με εφηβικά διηγήματα με κύριο θέμα «περιβάλλον και άνθρωπος» (σχέσεις αλληλεξάρτησης, εύθραυστες ισορροπίες).
Τον Απρίλιο, συνεχίστηκε η ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων. Οι μαθητές κλήθηκαν να επαναφέρουν στη μνήμη τους τα θέματα των κειμένων που έχουμε διαβάσει, συζήτησαν, και διαπραγματεύτηκαν – ετοίμασαν προσχέδια σε χαρτί για τις εικόνες που θέλουν να αποτυπώσουν στους τοίχους της τάξης τους.